Nattligt inlägg

Jag tycker om att gå in på


www.resdagboken.se


när jag känner mig allmänt omotiverad. Dels är det ju det bästa jag vet att lära mig om andra kulturer och sånt där, men även så ser man att folk (yngre än jag) har tagit sig iväg på värsta drömresan med massor av pengar och då blir man ju sjukt motiverad att göra samma sak själv. Alltså att verkligen backpacka runt och skita ner sig och hänga med lokalbefolkningen på torget..... men är det hela verkligheten? För att verkligen lära känna ett land måste man stanna längre än så. Ska man satsa på att åka till flera länder och inte vara där så länge eller att leva vardagsliv i ett?
Så skönt att få lite perspektiv på tillvaron hur som helst!



Gissa vilken stad!





En ledtråd;





Inte direkt den mest exotiska i världen........

Kommentarer
Postat av: unknown / k**vz

OSLO

2009-04-25 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0