Tidsfördriv

Ute eller hemmakväll: Beror på mitt humör

Sex eller mys: Samma där
Salt eller sött: Sött

Lyx eller budget: Budget helt klart
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: På hösten
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Inget alls...
Favoritresturang: Kista Food Court
Favoritfilm: Har ingen, men en bra är Maria full of grace
Drömväska: En från HM som är slut BUHUUU

Har du barn: Inte än

Smeknamn: ******
Favoritfärg: Blå, vit, gul
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt: Kan inte välja en, det varierar från dag till dag
Maträtt: Nachotallrik

Godis: Dom där salta flaskorna har alltid varit en favorit...
Favoritresmål: Så långt härifrån man kan komma...
Favoritblomma:
Ängsblommor
Tycker inte om: Psykisk stress
Senaste sjukhusvistelse: Var där och jobbade för en 3 månader sen
Favoritdricka: Baileys mmmmm
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita

Vad gör du när du är uttråkad: Läser innehållslösa bloggar
Missbruk: Nej
Vad retar du dig mest på: När folk direktöversätter från engelska!
Läggdags:
01.00
Nagellack: Nej, skaver bara av det direkt (inte snyggt!)
Skostorlek:
38-39
Syskon: En syster
Favoritpålägg: Vad är det här för frågor? Idag hade jag honung, det var gott
Vilket är det vackraste ordet: Sommarvind
Bästa bok du läst: Dinas bok var en väldigt speciell läsupplevelse för mig
Är du Internetberoende: Ja, det märker man genom att man gör såna här listor om inte annat
Gillar du snö: Bara till jul

När köpte du något åt dig själv sist: Om inte mat räknas så för några veckor sedan
Vilken är din bästa egenskap: Jag är förstående och en bra lyssnare!
Senaste pojkvännen: Min älskling...
Vilken film såg du på bio senast:
Minns inte
Senaste köpta skiva: Vem köper skivor nu för tiden?
Studier eller jobb: Båda + dötid
Innerstad eller liten ort: Innerstad

Nu ska jag försöka hämta ut min kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0