Ego

Idag jobbade jag i en stor livsmedelsaffär. Jag pratade med en kund och hon sa att hon skrev kokböcker på fritiden. Jag frågade vad de handlade om. Hon gav en detaljerad beskrivning om hur man skulle hitta den på Adlibris (okej...) och skrev ner det på en lapp. Sen gick hon och jag glömde bort hela grejen tills hon kommer tillbaka en stund senare och säger typ: "Ååh jag måste bara säga till dig att den där boken är för överviktiga diabetiker och du är ju smal och snygg så köp inte den. Den kan förstöra ditt liv om du börjar följa kostråden!" HA HA. Det var ju inte som att jag hade tänkt tanken att köpa den. Och OM jag tänkt det skulle jag ju bara kunnat läsa det på baksidan eller på beskrivningen, att den inte var min målgrupp. Okej, det var ju omtänksamt av henne men.... är det inte lite ego att tro att man tänker på den hela dagen? ;)
Sen när jag stod i godan ro märkte jag hur det blixtrade till två gånger. Jag trodde typ att det var min kontakt som fuckat sig och skulle dra ut den när jag ser min älskling sticka fram huvet bakom väggen. HAHA. Tack för den paparazzin. Rätt kul var det.
Ska jobba imorgon igen och är jättetrött... men nu fick jag blogglust.

Kommentarer
Postat av: Live från Karlstad

Vilken knäpp tant! Kul med kamerablixtar på jobbet. =)Din blogg är kul!

2009-05-09 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0