ESC 2009






Jag tycker det var jättebra låtar i år! Jag har faktiskt lyssnat på dom hela kvällen, är man en schlagernörd så är man. Men nu när alla utom the big 4 måste kvala så skippar folk dom här konstiga kalkonerna och mormor i gungstol och skickar lite vanliga och bättre låtar istället.
Mina favoriter var Armenien, Turkiet, Rumänien, Azerbaijan och så har jag fastnat för Englands av någon anledning (det var synd om men henne men lite kul att hon fick stråken i magen :P). Tur att man har andra tokiga medlemmar i familjen som spelar in dessa höjdpunkter så man kan se dem igen!
Förresten var deras spex med björnar som visade id-kort skitroligt :D
Detta är helt klart årets TV-höjdpunkt.

Godnatt






Kommentarer
Postat av: MrsX

sv; haha okej, då förstår jag lite bättre ;D

ja man glömmer språket om man inte håller igång det. så jag planerar att läsa det trean ut, sen flytta dit efter studenten =) om man vågar haha

2009-05-19 @ 07:29:00
URL: http://lamentarsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0