sjuk dröm

Jag hade en så sjuk dröm inatt. Jag skulle dema i en affär i Skärholmen, dock var den som en gammal lägenhet och det fanns inga kunder. Dessutom såg området ut som typ Odenplan. Vi var flera stycken som bodde/jobbade där. Jag hade en paus på totalt en timme och bestämde mig för att åka ut hela röda linjen och vända (typiskt en sån där grej jag skulle kunna göra dock). På tåget så satt även Dogge Doggelito från Latin Kings. Det gick jättesegt och vi gick av i Alby, där visade han mig var hans familj hade bott. Det var en röd sommarstuga som satt fast i en grotta. Min timme hade tagit slut för länge sen och jag hade panik, så vi tog tuben till Hallunda-Norsborg och sen tillbaka till Skärholmen. Där tog drömmen slut.
Försöker den säga mig att jag saknar Stockholm??






Här vill jag helst av allt bo men det vill inte min älskling.....

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

tack så mkt, vad kul:D den vita klänningen kommer från gina tricot och kostar runt 200 kronor=)

2009-06-02 @ 22:24:07
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0